En heelt vanlig dag

Asså jag vet seriöst inte vad jag ska skriva om men jag sitter här på IUP en tisdag som en helt vanlig dag. Tänkte skriva ett och sen fortsätta med det jag egentligen tänkte göra för att förbättra mitt ordförråd i engelska. Jag ska leta upp en text på en låt och sen försöka översätta den. De ord jag inte kan översätter jag i Google Translate, skriver upp och sen lär mig dom.
Just nu försöker jag översätta en låt som heter Nobody Knows av Pink, den äger! Men när jag försöker förstå texten i låten så känner jag mig bara så dålig på engelska för det står typ bara random meningar i texten, den blir så konstig på svenska, lol. xd
http://www.youtube.com/watch?v=SI5WHmg07Qc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0