Oh my god..

Jollan har börjat läsa en bok!:OO
Asså jag läser typ aldrig, tycker det är så tråkigt. Har fastnat för en bok i hela mitt liv och den heter "Jag vill ha ett liv" av någon författare som hette Sofia tror jag.. Men nu har jag börjat läsa igen! Ska läsa om den. Jag köpte den i sommras och läste typ 80 sidor innan jag tröttnade. I Söndags så vaknade jag såå tidigt och kunde inte somna om, för jag hade så ont i örat, trumhinneinflammation tydligen. D: Men det är över!:) I alla fall, då passade jag på att läsa om boken eftersom jag har glömt bort rätt mycket och läste 30 sidor ungefär! Handlar om Andreas Carlsson som ni ser på bilden, om hans liv och så. Hur han blev låtskrivare och musikproducent!
...Och så kom visst lite snusk med längst ner på bilden.:s Meeeen det är faktiskt min musmatta. xd Kan ju fota den med, kolla!:D Trevligt. c: Den kan man kolla på om man inte riktigt vet vart man är på tunnelbanan.(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0